Innsikt trumfer intuisjon

Knappe 9 måneder etter at arbeidet med dette forretningsområdet ble påbegynt, begynte et helt nytt og digitalt eventyr for oss på mandag. Responsen har vært fantastisk og vi har en utrolig spennende vår i vente!

Vi har et hovedfokus på ROI, og vi tror på en komplett synliggjøring av avkastningen våre kunder legger inn. Det som gjør det vi gjør så ekstremt spennende er at dette er beviselig. Vi kan vise svart på hvitt hva vi får ut av alle våre aktiviteter både digitalt og via tlf. henvendelser, uavhengig av valg av mediekanal. Vi sitter igjen med en valuta som våre kunder virkelig kan kapitalisere av i lang tid fremover; konsumentdata. One small step at the time..

Mennesker kjøper mennesker.. og splitter vi leveransen vår i 2; data og kommersiell innsikt, så får du meget forkortet den summen vi ønsker å levere dere. Eierskapet til å levere kundeopplevelser ut over forventingen er vår største motivasjon.  Vår kundetilfredshet skal vise seg på din bunnlinje, vår innsats skal vise seg gjennom dine fornøyde kunder, vår innsamling av kundedata skal sikre din digitale fremtid.

Vår kjernevirksomhet er datafangst, og innhenting av digitale målgrupper. Ikke bare har vi tro på fremtiden, vi ser også en helt ny dør som åpner seg; vi er ikke en leverandør, men en langsiktig samarbeidspartner. Døren er åpen – velkommen på besøk!

Takk for at du tok deg tid til å lese vårt aller første nyhetsbrev – god påske til deg og dine og husk at Innsikt trumfer intuisjon..

Med vennlig hilsen

Alle oss i Innsikt